Sympatyczna atmosfera, indywidualna rozmowa z każdym klientem, najwyższe standardy – wówczas można myśleć i o rozwoju sklepu, i o świętach, jak i o przyszłości w różowych barwach. Czytaj więcej »
Sympatyczna atmosfera, indywidualna rozmowa z każdym klientem, najwyższe standardy – wówczas można myśleć i o rozwoju sklepu, i o świętach, jak i o przyszłości w różowych barwach. Czytaj więcej »
Życie na wsi płynie zupełnie inaczej, aniżeli to w mieście. Czy zatem inaczej wiejski sklep szykuje się do Bożego Narodzenia? Czy ten okres to lukratywny zarobek czy próba przetrwania? Czy wiejski sklepik może być na miarę tego miejskiego? Czy w święta będzie czynny? Czytaj więcej »
Sklep obok sklepu. Każdy prawie taki sam. W jednym bloku funkcjonują obok siebie cztery placówki spożywcze. Tuż obok, w kolejnym budynku – następne dwie. Niedaleko sieciowe sklepy, market i dyskont Biedronka. Jakie są szanse na przetrwanie dla małego przedsiębiorcy w tak skrajnie trudnych warunkach? Czytaj więcej »
O kobiecie buszującej między półkami powiedzieliśmy już chyba wszystko. Nie możemy więc pominąć mężczyzny, który wbrew powszechnym opiniom i stereotypom nie jest mechanizmem prostym. Czy również bywa zmienny i niezdecydowany, czy zawsze wie co kupić i czy lubi porady od sprzedawców? Pytamy polskich kupców! Czytaj więcej »
W tym roku obchodzimy 170. rocznicę powstania marki Pilsner Urquell. Dokładnie 5 października 1842 roku w czeskim Pilźnie powstało pierwsze złociste piwo. Pomimo zmieniających się czasów, technologicznych i politycznych rewolucji smak i skład tego doskonałego piwa pozostał niezmieniony. To zasługa takich ludzi jak Josef Groll, który uwarzył pierwszą beczkę Pilsner Urquell czy... Czytaj więcej »
Na zaproszenie Departamentu Promocji Handlu Królestwa Tajlandii oraz Biura Radcy Handlowego Ambasady Królestwa Tajlandii w Polsce – redakcja miesięcznika Hurt & Detal – miała przyjemność odwiedzić stolicę Tajlandii – Bangkok, podczas trwania Międzynarodowych Targów THAIFEX – World of food Asia 2012. Czytaj więcej »
Sezon urlopowy tuż tuż! Polacy powoli szykują się do licznych wyjazdów. Morze, góry czy jezioro – to jeden z dylematów przed którymi stają urlopowicze. Kolejnym jest to, co zabiorą ze sobą w podróż, a co będą kupować na miejscu! Jak zatem wyposażyć sklep i o czym nie wolno zapominać w okresie wakacyjnym? Czytaj więcej »
Sklep i ławeczka przed nim to miejsce spotkań, a także centrum rozrywkowe zarówno bohaterów Rancza, jak również mieszkańców wsi Jeruzal, gdzie kręcony jest serial. Co słychać w sklepie U Krysi? Zapraszam do lektury! Czytaj więcej »
Zdecydowana, konkretna czy poszukująca wciąż czegoś innego? Lubiąca nowe smaki, zapachy czy tradycjonalistka? Czym kieruje się wybierając produkty na półkach – jest spontaniczna czy rozsądna? Podążamy tropem Polki śledząc każdy jej ruch na zakupach! Czytaj więcej »
Które kategorie najlepiej rotują, jakich zysków spodziewają się właściciele sklepów w 2012 roku i czy na Wielkanoc szykują się prawdziwe sklepowe rewolucje? Odpowiedzi szukaliśmy w placówce handlowej przy trasie wojewódzkiej, małym sklepiku w Żyrardowie oraz dużych delikatesach w Warszawie. Czytaj więcej »
Czy kiedykolwiek ktoś ośmieliłby się powiedzieć, że prace domowe są łatwe i przyjemne? Z pewnością nie! Na szczęście w sklepach dostępne są profesjonalne środki do zadań specjalnych. Czytaj więcej »
Wstążki, rurki, muszelki, świderki, nitki, kokardki – zapraszamy do krainy makaronów! A w niej do wyboru, do koloru – bogactwo asortymentu zachwyca. Zachwycają również możliwości lukratywnych zysków. Czytaj więcej »
Komponując asortyment w placówce detalicznej nie możemy zapomnieć o serach pleśniowych. Odpowiedź na pytanie „dlaczego?” jest bardzo prosta. Są one bowiem nieodłącznym elementem diety zarówno młodszych, jak i starszych konsumentów. Czytaj więcej »
Produkty z obniżoną zawartością cukru, tłuszczu, cholesterolu, czy bez laktozy to asortyment, który powinien, chociażby w niewielkich ilościach, pojawić się w sklepie spożywczym. Co na temat tej specyficznej kategorii sądzą detaliści? Czytaj więcej »
Asortyment dedykowany śniadaniu to ciekawa kategoria, o której przypominamy sobie zaraz po dźwięku porannego budzika. To „świat produktów”, spośród których wiele artykułów powinno znaleźć swoje miejsce na sklepowej półce, pomnażając tym samym zyski detalistów. Czytaj więcej »
Dużo strachu i nerwów, guz na głowie ekspedientki i 200 zł mniej w kasie. To efekt napadu rabunkowego na jeden ze sklepów w Radomiu. Czytaj więcej »
Nie chodzi tutaj oczywiście o płatną miłość, a o jedno z przyjemniejszych świąt, jakie obchodzimy – Walentynki. Czy wszystkie sklepy odnotowują wzrosty sprzedaży w tym okresie, jak powinien wyglądać walentynkowy asortyment i czy potrzebne są w oknach czerwone serduszka? Zapytaliśmy o to kilku detalistów. Czytaj więcej »
Zastanawiacie się gdzie i w jaki sposób powstają tak chętnie kupowane przez Polaków płatki Nestlé Corn Flakes, Nestlé Chocapic czy Kangus? Specjalnie dla naszych Czytelników odwiedziliśmy firmę CPP Toruń-Pacific, producenta tych popularnych płatków. Czytaj więcej »
Targi Wyposażenia, Technologii i Usług Dla Handlu RetailShow 2011 odbyły się w dniach 16 i 17 listopada 2011 roku. Czytaj więcej »
Jaki był ten rok dla detalistów? Jakie mają plany na 2012? Jak nie dać się zwariować w obecnej sytuacji przy ciemnych wizjach niepewnej przyszłości, które roztaczają przed nami media? Zdania są podzielone. Czytaj więcej »
Jubileusz 120-lecia polskiej marki Soplicy przybrał niespotykaną formę podróży w czasie. Wybrani goście na jeden dzień przenieśli się w czasy takie jak kiedyś, aby zobaczyć wielką inscenizację oblężenia Malborka oraz poznać nowe, premium oblicze Soplicy.
Czytaj więcej »
Wszystko rozpoczęło się w roku 1845, kiedy to Karol Rudolf Vetter za 5 tys. złotych nabył opustoszałe i zdewastowane zabudowania po klasztorze OO. Reformatorów przy ulicy Bernardyńskiej 15 w Lublinie, by po przeprowadzeniu prac adaptacyjnych otworzyć destylarnię, a rok później – browar. Produkcja odbywała się tutaj aż do roku 2001, kiedy to została przeniesiona do... Czytaj więcej »
Wysokiej jakości użyte zboża i innowacyjne opakowanie – to tylko niektóre zalety nowej marki mąki, która pojawiła się na polskim rynku w maju bieżącego roku. Mowa o mące „Basia”, która wytwarzana jest w nowoczesnym zakładzie zbożowym firmy Diamant International Polska Spółka z o.o. w Grodzisku Wielkopolskim. Specjalnie dla czytelników miesięcznika Hurt &... Czytaj więcej »
Pierwsza sobota grudnia pełna była świątecznych niespodzianek, przy zapachu wedlowskiej czekolady. W programie, który rozpoczął się o godzinie 12.00 na Warszawiaków i nie tylko czekały między innymi takie atrakcje, jak: spotkanie ze Świętym Mikołajem z Laponii; naturalnych rozmiarów rzeźba Śnieżynki wykonana w całości z wedlowskiej czekolady; występy... Czytaj więcej »
W dniach 17-21 października 2010 w Paryżu odbyły się międzynarodowe targi SIAL, jedna z najbardziej prestiżowych imprez branży spożywczej.
Czytaj więcej »
Ogólnopolska sieć handlu hurtowego Selgros Cash&Carry otworzyła drugą halę w Łodzi. Inwestycja, która kosztowała 80 mln zł, jest zlokalizowana w Łodzi przy ulicy Pabianickiej (róg 3 Maja). Hala Łódź-Pabianicka jest trzynastą z dwudziestu zaplanowanych hurtowni Selgros w Polsce.
Czytaj więcej »
Handel artykułami spożywczymi w miastach typowo turystycznych Egiptu, takich jak Sharm El-Skeikh, czy Hurghada, znacznie różni się od europejskiego. Czytaj więcej »
W Nowym Jorku znajdziemy specjały z całego świata, a tutejszy handel daleko wyprzedza nasz rodzimy. Sklepy zachęcają do zakupów dając możliwość zamawiania przez Internet. Czytaj więcej »
W dniach 27-29 czerwca br. w Jacob K. Javits Convention Center w Nowym Jorku odbyła się 56., letnia edycja targów „Fancy Food Show”. Podczas tej największej w USA imprezy targowej (która ma swoją zimową edycję w San Francisco) ponad 2 400 wystawców reprezentujących 70 krajów i regionów zaprezentowało najnowsze trendy na rynku FMCG. Czytaj więcej »
Jeżeli będąc w Amsterdamie planujecie zrobić wypad na duże zakupy do hipermarketu, to muszę was zasmucić. W stolicy Holandii wielkopowierzchniowy system handlu praktycznie nie istnieje. Czytaj więcej »
Rozmowa z Moniką Nachyłą, partnerem w funduszu Abris Capital....
Rozmowa z Krzysztofem Stojanowskim, Prezesem Zarządu w Profi...
Wywiad z Tomaszem Głoskowskim, Dyrektorem Generalnym firmy...
O realizacji celów, procesie rebrandingu flagowej marki...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in...
Inwestycja w nowy format “300” ma przyspieszyć ekspansję...
Według analizy blisko 77 tys. cen, w styczniu br. w sklepach...
Branża piwowarska stoi przed wieloma wyzwaniami, wynikającymi...
Lokale Grycan w nowym standardzie to miejsca spotkań i...
Sieć ALDI w tym roku już po raz drugi zagrała wspólnie z...
Studium Przedsiębiorczości, które Żabka rozwija od kwietnia...
Firma Basso stworzyła idący z duchem czasu wizerunek...
Kolekcja EMOCJE Adalbert’s Tea doskonale wpisuje się we...
Bubble Bob to innowacyjny napój, który łączy 61% herbaty...
W portfolio firmy Gibar pojawiły się nowe smaki w kategorii...
Nowy wariant Beskidzkich paluszków zaskakuje i rozgrzewa. ...
Wafle ryżowo-kukurydziane w polewie karmelowej to lekkie i...
Purella Superfoods uruchamia platformę komunikacji, której...
Rozpoczęła się nowa akcja promocyjna pod nazwą ...
Vifon łączy pokolenia i przypomina kultowe smaki! Na...
Z początkiem lutego firma Iglotex rozpoczęła silne wsparcie...
Producent kultowych sosów rusza z kampanią "Każde śniadanie...